Reklamačné podmienky
Formulár sťažnosti
(Tento formulár vyplňte a odošlite len v prípade, že chcete uplatniť nárok v zákonnej lehote. Formulár je potrebné vytlačiť, podpísať a poslať naskenovaný na nižšie uvedenú e-mailovú adresu alebo ho priložiť do balíka s vráteným tovarom.)
Adresát (predávajúci): Jakub Kujan, info@papradiesk.sk.
Internetový obchod : www.papradiesk.sk
Spoločnosť: Jakub Kujan
Sídlo: Jakubov 196, 900 63
Identifikačné číslo spoločnosti: 54915023
E-mailová adresa: info@papradiesk.sk
Telefónne číslo: 0944 587 689
(Nasledujúce požadované informácie vyplní váš zákazník)
Spotrebiteľ:
Moje meno:
Moja adresa:
Môj telefón a e-mail:
Uplatnenie práva z chybného plnenia (reklamácia)
Dobrý deň,
Dňa ............ som si vo vašom obchode ............... objednal/a ......................................... .
Výrobok, ktorý som si zakúpil, má však tieto vady ................................................ .
Žiadam o vybavenie reklamácie nasledovne: (Popíšte podrobne popísaný požadovaný spôsob vybavenia, napríklad "keďže ide o odstrániteľnú vadu, žiadam o opravu výrobku najneskôr v zákonnej lehote 30 kalendárnych dní). Zároveň Vás žiadam o vystavenie písomného potvrdenia o uplatnení reklamácie, v ktorom uvediete, kedy som právo uplatnil, čo je obsahom reklamácie, spolu s mojím nárokom na opravu/výmenu a následne potvrdenie o dátume a spôsobe vybavenia reklamácie, vrátane potvrdenia o vykonaní opravy a dobe trvania opravy (ak ide o opravu, nie o výmenu).
- Meno a priezvisko spotrebiteľa:
- Dátum objednávky:
- Dátum prijatia:
- Číslo objednávky:
- Finančné prostriedky za objednávku, prípadne za doručenie, boli zaslané spôsobom:
- Finančné prostriedky za objednávku budú vrátené na číslo účtu IBAN:
- Meno spotrebiteľa:
- Adresa spotrebiteľa:
- E-mail:
- Telefón:
V .........................., dňa ................ .
Podpis:........................
Zoznam príloh:
- Faktúra za objednaný tovar
Všeobecné pokyny na podanie žiadosti
Ako spotrebiteľ ste povinný preukázať kúpu tovaru predložením dokladu o kúpe alebo iným dostatočne dôveryhodným spôsobom.
Ako spotrebiteľ si nemôžete uplatniť práva z vád, ktoré ste sami spôsobili alebo o ktorých ste v čase kúpy vedeli. To isté platí pre vady, pre ktoré sme sa s vami ako predávajúci a spotrebiteľ dohodli na znížení ceny. Nezodpovedáme za bežné opotrebenie.
Reklamácie sa musia uplatniť najneskôr do 24 mesiacov. Reklamácie sa musia uplatniť bezodkladne, aby sa zabránilo rozšíreniu vady a následnému zamietnutiu reklamácie. Včasným oznámením závady po jej zistení môžete zabezpečiť bezproblémové vybavenie reklamácie.
Pohľadávka je vybavená až po tom, ako sme vás o tom informovali. Ak zákonná lehota uplynie, považuje sa to za podstatné porušenie zmluvy a môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť.